Ica Maxi

Nu har vi precis varit och handlat matsäck till imorgon. Elin min lilla kära sis spelar in DH åt mig, så jag kan njuta imorgon istället. Det ska bli kul att titta på första avsnittet, åhhh!

Jag och Lisa har precis kommit på att vi ska uppträda till Ronny och Ragge på insparken. FYFAN vad kul det skulle vara, men jag är lite feg, jag vet inte om jag vågar uppträda för typ 100 pers. hahaahha.

Imorgon efter våran frilovsdag ska jag till frissan. Frissan = min syster. Eftersom hon är på en salong två dagar i veckan ska jag dit och klippa mig och färga håret. Ska göra det lite mörkare till hösten. DENI...!

Nu ska vi dansa till Ronny & Ragge.

Godnatt

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0