inspark

Jaha. Idag i skolan fick vi reda på att Oliver hade klantat sig. Det var Oliver som skulle fixa DJ till insparken. Fyfan. alla var så jävla arga på honom. Nu har vi ingen DJ. Jag är arg, alla är arga. Och om vi ska ha en ny så kostar den 3000 kr och våran skola är fattig och jag hoppas verkligen att vi har råd med honom, annars blir det sunket.

Jag och Lisa var på stan. Vi träffade, Malin, Elin, Isabella, Malin, Sara & Cecilia. Gick med dom och hade kul. Men det är jobbigt att gå på stan med mycket folk. Men vi gick egentligen inte på stan, utan vi gick mest och snckade. Trevligt trevligt, typ alla var ute efter nåt att ha på sig på insparken men jag har redan en klänning som jag hade på nyår, den har jag bara haft en gång. Så den ska jag ha.

Snart kommer mamma och pappa och hämtar mig eftersom jag är hos Lisa. Dom har varit på bio, jag vill också gå på bio, det är så himmmmlans mysigt! När jag kommer hem ska jag göra läxan. =/ blä.

Imorgon händer EN tråkig sak, hoppas det går bra. Ånej säger jag bara.

JAG KOMMER SAKNA FELLE PELLE som åker till Egypten inatt. Fyfan vad skönt, jag vill också komma iväg från allt, bara åka iväg och NJUTA & SOLA. Det skulle inte sitta dåligt med en resa till NY eller Turkey.

Nu ska jag väcka Lisa som alltid sover.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: felicia

jag kommer sakna dig!!

2007-09-26 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0