jag älskar måndagar

Höm. Jag älskar måndagar, och den här måndagen var extra bra. Skit rolig, jag vet inte varför. Det bara var det helt enkelt + att vi hade våran första lektion i sexulakundskap, deni ;) yeah! Vi borde ha varit igång för länge sen, men allt är så segt.

Efter skolan var det tandläkaren som gällde. Sen jag visste hade jag ett hål.. fan.. Nästa gång så ska jag inte ha ett ÄNDA hål. Fast det här är faktist bara mitt andra hål jag har. Men jag ska i alla fall tillbaka till Gertrud den 2 oktober och laga.

När jag kom hem från käftis så gick jag till Cornelia, där var även Marike. Vi hade mycket trevligt, det var kul att träffa Marike, för det var faktiskt ganska länge sedan. Och för ett tag sen var jag ute och gick i en timme, det var hur skönt som helst. Jag är sur på allt, jag vet inte varför, men allt är så jävla ivägen och alla irriterar mig.

ÅH, inget på TV heller. Orkar fan inte sitta vid datan, men vad annars ska man göra? Jag har lust att käka en till Strawberry White som jag mamma och Elin köpte efter tandläkaren. Åh, lätt den godaste glassen! MUMS.

Nu ska jag titta lite bloggar

so long

/ Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0