mästerkocken i tofflorna

Idag har jag lagat middag. Jag måste ju ligga i och laga så mycket mat som möjligt så mamma kan skriva i det i min HK bok så jag höjer mig från VG till MVG i hemkunskapen. Det skulle vara bra! För jag vill verkligen ha MVG i HK.

I morse när jag skulle gå ner och hämta Aladdin filmen så tittade jag på massa gamla kort. Åh det är så kul. Tittade på alla mammas och pappas bröllopskort och när pappa gjorde lumpen. Och en sak vart jag jävligt arg över när jag såg. Eftersom Elin var det första barnet så var det typ 100 grattis kort till henne när hon föddes. Och 2 stycken av dom 100 korten var till mig när jag föddes. JAA, 2 kort av 100 stycken. Jag känner mig ovärdig, men jag vet att jag är bäst. Men åh, på nåt sätt blir jag så jävla sur på mamma och pappa, men det kanske inte är deras fel att folket skickar kort? Samma sak med kort som dom tog, hur mycket kort som helst på Elin. Inte alls lika mycket på mig. Men det går tyvärr inte att göra nåt åt nu!

Jaja..

Mamma och pappa har varit på fika hos Anki och Mattias. Efter fikat åkte dom fyra till E&M och köpte ett nytt köksbord. Det är fan ruggit snyggt. När man väl har börjat göra om så kan man inte sluta, men det är kul JUUUH!

Jag blev även lurad att det var en Beck film idag. Blev mycket besviken när jag tittade TV.nu. Ingen Beck idag inte. Fan, jag älskar Beck. Vad ska jag nu äta mina popcorn till?

Nu ska jag hm...? Dra i alla fall.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0