Modell

Idag har verkligen varit en plåga. Usch vilken dag, jag är så trött på skolan. Nu har jag så mycket som måste göras, jag vet inte om jag hinner med, men det är bara att kämpa på.

Igår när vi var på vackstanäs så hade jag ett skavsår, det var en gamal blåsa. Men eftersom det var skogräns när man skulle gå in blev det att man tog av sig skorna hela tiden och satte på sig skorna hela tiden, och till sist gjorde det rikigt ont på blåsan. När jag kom hem stack jag hål på blåsan och det känndes knappt. Men sen efter ett tag gjorde det jätte ont. I morse när jag vaknade hade jag inte alls ont. Men sen mitt på dagen, asså jag tror aldirg att jag haft så ont. Mitt skavsår har blivit infekterat och det gör ont i hela hälen. Jag är jätte ledsen, för det gör så jävla ont. Nu har jag badat foten i såpa och mamma har lindat om den. Imorgon ska jag gå till sjuksyster på skolan, hoppas hon har något tipps. Mina fötter är förstörda efter 15 år, undra vad dom kommer vara om 15 år till? Jag är lite orolig, mina fötter är verkligen känsliga!

Skit i mina fötter nu.

Idag när jag kom hem så ringde min mobil nästan dirket. Det var från någon modell sak i stockholm. En i min klass har varit där och sen så skulle hon få skriva upp några tjejer som såg "bra" ut. Då hade hon skrivit mig. Så på lördags ska jag till stockholm och vara modell. Det ska bli väldigt kul, jag är jätte nervös. Jag har aldirg blivit sminkad på rikigt någon gång. KUL!

Imorgon har jag SO prov. tror ni att jag har plugget? Svar: Nej! Kommer jag plugga? Svar: Nej. Hatar jag SO mest i hela världen? Svar: JA!

Jag tittar mycket hellre på Idol än att läsa om första världskriget.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul baby! lycka till så jätte mycket. hoppas de går bra!<3

2007-09-05 @ 19:54:47
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: cornelia

va kul gumman :)

2007-09-06 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0