orättvist

Tänk om någon i min närhet skulle dö? Jag har aldrig varit med om det, men det skulle verkligen vara det värsta som kan hända. Jag får panik när jag tänker på döden, jag är så fruktansvärt rädd, det är verkligen det sista jag vill, att dö. Vad ska man göra när man har dött? Man kan inte göra nåt, livet är slut! Jag kan inte förstå. Jag kan inte förstå alla som tar självmord, visst man kan vara olycklig eller onöjd med sig själv. Men vill man verkligen dö och aldrig någonsin mer leva? Det är för mig obegripligt. Jag hoppas att ingen i min närhet dör, det skulle vara det väsrta som kunde hända. Folk blir äldre och äldre, jag får panik.

Min älskade hund. Hon gjort två operationer, hon orkar inte mer. Inte för att hon är sjuk nu, men tänk om? Tänk om det händer nåt? Hon får svagare och svagre höfter och jag får panik när hon halkar, jag får panik när jag tänker på att någon jag levt med hela livet helt plöstsligt inte finns? Min syster, jag minnas inte hur livet är utan Molly. Hon är verkligen mitt allt, jag önskar att hon kunde leva föralltid. Det är orättvist att dö. Ingen förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag håller verkligen med!

2007-09-25 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0