PMS

ojoj, lekhörnan.. vilken succé! Det gick verkligen hur bra som helst, massa barn. Men inga barn vill leka med varandra flr alla ville leka medmig, Sara och Lisa. Och i slutet av matchen var vi så trötta att vi bara låg ner och titta på dom och jag orkade nästan inte hålla upp ögonen. Stackars mammor med många barn!  

Idag var skolan helt okej. Lite tråkig, sånt är livet. På torsdag ska vi ha inspark för sjuorna för att dom har kommit upp i högstadiet. Det ska bli hur kul som helst, jag hoppas verkligen att alla sjuor blir nöjda och att deras minne från insparken blir lika bra som vårat är, det var verkligen hur kul som helst. Längtar!

Jag har panik. Inte lite heller. Jag vill åka till NY så fruktansvärt mycket, det är sjukt! Jag hatar verkligen nykvarn! Nykvarn, vilket ställe. Inte ens Stockholm får jag bo i. Jag vill härifrån så fort som möjligt, helst till ett annat land. New York är perfekt.


Idag är det DH. wiiie.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0