så jäkla trött

igår hann jag inte skriva blogg. men jag var med lisa på stan och sen åkte vi till scaniarinken och mötte sara, vi skulle testa hur lekhörnan skulle vara.  det vart jätte bra och hoppas att alla små ungnar kommer, för annars skulle det ju vara lite pinsamt.

idag var en jävligt jobbig dag i skolan, fyfan + att vi gick ända till halv fyra. efter skolan åkte jag med rebecca och hennes mor till stan, rebecca skulle köpa present till gustaf som fyller 16 år imorgon.. den var jätte fin! jag tror jag ska vara med rebecca efter maten, och om vi ska vara ska vi nog titta på idol och svenska top modell som börjar idag! =)

Jag fattar inte hur Jasliane kunde vinna top model. det var sjukt. (jag vet inte hur hennes namn stavas, men jag tror ni fattar em jag menar?)

jag måste även tilllägga att jag fick VG på mitt SO prov, sjukt! =)

fortsatt trevlig eftermiddag

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tyckte att Jaselene var skit bra!;)

2007-09-12 @ 18:43:06
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0