sista september???

Det var ett tag sen. Jag vet inte vad jag har gjort. Det är så mycket som hänt, med skolan och icke med skolan. Allt bara snurrar, jag är så jävla stressad. Skolan tar för mycket plats, men det är samtidigt kul. Imorgon har vi matteprov! suck.

I torsdags vad det inspark för sjuorna. Så jävla lyckat. Det var verkligen hur kul som helst. Jag vill ha en till inspark. KUL. Jag ska sätta in bilder senare, så ni får se. Men jag tog typ 20 kort bara!

Igår jobbade jag, kul! Sen på kvällen var jag hemma själv, Rebecca, Cornelia, Camilla & Julia kom och åt hos mig. Sen lite senare kom Elin och Malin. Trevligt var det väl. hehehehehe! ;)

Idag var jag på stan med mor och sis. Köpte ett par skor, en klänning, tre par stumpisar, en nyckelring och en mascara! Trevlans. Vi åt as god lunch också. Deni! ;)


Klockan 17:00 kommer farmor & farfar på middag. Kul att träffas igen.

Ciao

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

meh vad fina saker du har köpt då korv! jag älskar dig!

2007-09-30 @ 15:53:04
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

haha, tack älskling. Love you.

2007-09-30 @ 16:03:22
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0