SO prov = G

Åh, rikigt värdelös dag i skolan. Hade bla SO prov. Det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, men det var verkligen inte enkelt. Skrev lite G nivå.

Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datorn och slappat. Min snälla bästis Rebecca har gjort om min blogg, den är fin. Jag är på tok för lat för att göra sen själv. Men Tack sötnos! Jag tänkte att jag skulle vara snäll mot min kära syster Elin som inte suttit vid datorn på jätte länge, så när hon kom hem så fick hon datan utan något bråk. Men nu är hon ute och går med mamma så jag passar på att blogga.

Jag ska gå och plugga lite HK och engelska nu. Helt okej läxor faktiskt.

Imorgon är det fredag. Vi slutar tidigt, rikigt skönt. Efter skolan så ska jag, Sara & Lisa åka och handla saker till ssk grejen. Vi ska nämligen jobba på alla ssk matcher när sesongen drar igång. Vi ska ha en hörna för barn som måste följa med sina föräldrar på hockey för att dom är för små för att vara hemma själva. Så istället för att bli tvingade att titta på matchen kan dom komma till oss. Det ska bli jätte kul. Hoppas bara att allt går som vi har tänkt oss. Men alla tycker att det låter som en bra idé, och det tycker vi också!

Nej nu ska jag plugga lite..

Sen är det idol och top model, jobbigt att det går samtidigt men jag får zzappa lite.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var så lite så älskling!(:

2007-09-07 @ 11:04:12
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0