Stockholm + snyggingar

Idag har jag och min lilla bästis varit i Stockholm. Jag köpte några tröjor, och lite sånt. Det var jätte mysigt och bra väder att gå i stockholm i. Men det var jätte mycket folk.

Nu är Rebecca hos min och vi ska hitta på nåt snart. Sedan ska jag sova hos henne.

Nu ska jag kila, och jag ser fram imot ikväll.

image404
Jag älskar dig!

                                                                                                                                                                                
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Siempre mi mejor amiga Julia. Te quiero.

2007-09-02 @ 20:09:05
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0