Din mamma.

Tråkig och lite skön helg. Till och från helt enkelt. Orkar inte gå in på detaljer. Det är inte intressant. Tråkigt att det inte har varit så fint väder i helgen, fast... det har ju inte dirket varit fult. Igår var det ju asvarmt med inte så mycket sol idag har det varit lite kallare med ingen sol. Boooring, jag börjar tappa brännan azzå.

Det är sjukt. I torsdags hade jag kanske en blåsa i käften, men nu. Seriöst, jag har typ 20 blåsor i munnen. Jag har så sjukt ont, jag kan inte äta nåt nästan. Jag tror det är förkylningsblåsor.. men orka ha 20 st? Det räcker med en MAX två. Fan, jag har PMS också. Jag är sur, glad, sur, glad... Bajs. För tillfaället är jag glad. Men snart kommer jag dampa. Ta inte illa upp imorgon i skolan allihopa. (Det är ju som ni kanske fattar inte med meningen men alla killar är för tröga för att inse det..)
 
So long jävla suckers!

PUSS!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

din mamma julia!

2008-05-04 @ 14:49:21
URL: http://Lovestruck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0