My love for you.

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Men vem bryr sig? Det är ändå inga som är intresserade av min blogg. Jag skriver mest blogg för mig själv, för att kunna gå tillbaka och läsa vad jag gjorde den och den dagen osv. Såklart skriver jag till dom som vill läsa också. Hoppas det finns några, hahahaha.

Vi har så mycket i skolan nu. Sådär mycket att man inte orkar bry sig. Allt känns hopplöst. Varför plugga när allt är klart, typ? För att man ska bli smart. Min mormor är smart fast hon inte förstår skillnaden mellan konvexa och konkavla vinklar och hur det speglas eller vad man säger. Varför ska man kunna sådant? Smarta frågar, det finns inga bra svar som får mig att fatta att det kan vara viktigt? Jag måste faktiskt berätta hur mycket vi har, nationella i engelska imorgon, sex sider i engelskaboken till fredag, hk läxa till fredag, no prov till fredag, nationella i matte nästa onsdag och musik prov nästa torsdag. Jag blir ledsen. Jaja, skit i det. (För tillfället.)

Eftersom min lilla syster övningskör följde jag med idag igen. Jag fick också köra. Fan vad mycket man måste tänka på. Kommer aldirg klara den där lappen, azzå.

Nu ska jag träna, sedan äre DH!!!!!!

Puss

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läsar :D
Och igår övnigskörde jag också!!!!!!!!!!!!! :D:D

2008-04-16 @ 16:12:07
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se
Postat av: Elin

Jag läser alltid din blogg :)

2008-04-16 @ 17:10:16
Postat av: Lisa

jag läser då alltid din blogg/ din fis!

2008-04-16 @ 17:32:20
URL: http://Lovestruck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0