Play with me.

Lalal. Vilken underbar helg det har varit. Man brukar oftast skriva om hur underbar eller hur tråkig helgen har varit på måndagen men eftersom jag inte har varit inne på datorn på senaste så skriver jag det nu. Ja. Fredagen var lungn, vi var några tjejer, vi satt ute sen var vi hos Felisias brorsa.
 
Lördagen var allt annat än lungn. Jag har inte nämnt det i bloggen, men jag har tatuerat mig! Det var bestämmt att vi skulle tatuera oss lördagen den 19/4 klockan 10:00. Men han kom inte. Det blev massa problem. Vi bestämde en ny tid på söndagen 13:00. Men men, jag och Elin var sura hela lördagen för det. Man blir så besviken när man har ställt in sig på något och sen blir det kanske inte som man tänkt sig. Men men. Sen åkte vi hem, nästan dirket när vi kom hem åkte vi till kusin Nino som fyllde år på fredagen. Massa släkt var där, fast inte min släkt. Eller, några.... När jag kom hem gick jag dirket till Rebecca, eller jag tog min moppe. Rebecca skulle ju ha tjejmiddag, vi skulle äta hos Rebecca och FF:a lite sen skulle vi dra till Felicia som skulle ha fest. Jag gjorde ALL mat hos Rebecca, hon borde vara glad att hon har mig! Det var mysigt hos Rebecca med massa tjejer. Sen skulle alla åka/gå till Felicia, jag och Rebecca skulle ta min moppe. När vi är i centrum slutar mopphelvettet fungera. Jag var så jävla arg så jag höll på att dö. Fyfan, jag ville bara lämna den där och aldirg hämta upp helvettesmoppen igen. Jag och Rebecca fick släpa hem den tunga moppen ända från centrum. (Eller JAG fick släpa hem den.) När jag kom hem var jag lika arg. Vi fick stjuss av Anita som var på besök hos oss till Felicia, när vi väl kom till Felicia var allt perfekt. Förutom i slutet när det blev slagsmål och jag trodde att jag hade brutit lillfingret. Mycket och trevligt folk! Yey.

På söndagen skulle vi ju tatuera oss. Jag var sjukt nervös. Jag har gjort ett svart hjärta på handleden. Ett sånt hjärta som Carolina Gynning har, fast jag har på vänster handled och hon på höger. Det är alltså inte ett ifyllt hjärta utan bara konturer. Jag är sjukt nöjd och jag ångrar mig inte en sekund! For life.. Det känns nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0