JAAAAAAAA

Hej hallå tjena tjenare tjabba. Förlåt att jag inte har uppdaterat på sjukligt länge. Men det var ju inte mitt fel. Eller klart det var mitt fel egentligen. Men okej. Jag har börjat gymnasiet. Jag går på St:eskil i Eskilstuna och jag trivs som fisken i vattnet. En helt underbar skola, med en helt underbar klass. Jag skulle inte kunna bli nöjdare. Jag känner på mig att de här tre åren kommer bli de bästa med det sällskapet, jag, Paulina, Sarah, Sara, Madeleine, Frida och Alma. vi har ju redan sjukt kul! Paulina, klart att hon är något extra, min lilla pärla. Jag älskar allt som har med skolan att göra!!!!!!! WOHOHOHOHHOHOHHOHOHO!!!!

För övrigt saknar jag Rebecca.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0