Kräftskivan


Har inte så roliga bilder från kräftskivan eftersom ingen hade med dig sin kamera. Men vi tog lite bilder med Johannas mobil och det får duga. Gårkvällen var väl helt okej till en början, sen hände det bara massa skit. Efter att vi hade ätit hos Johanna gick vi till Marina, sen efter Marina gick vi till Tim. Kvällen var som sagt helt okej! Mina föräldrar ville så gärna ha kräftor igår när jag skulle äta det så idag ska vi äta kräftor här hemma. Det gör inget för mig eftersom kräftor kan va bland det godaste man kan äta.

Bild 1: Jag och Marina. Bild 2: Cornelia, Marina, Carolina, Rebecca, Felisia och Mathilda. Bild 3: Felicia, Cornelia och Johanna. Bild 4: Jag och Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0