Alltid

Jag är så trött på att alltid känna mig ivägen. När jag ska gå till hårfrissan känner jag mig ivägen, de är alltid två som håller på med mitt hår och de står och gnäller om hur tjockt det är. Är det mitt fel? Det är inte mitt fel att jag har ljockt hår, så jag klippa en kort frisyr bara för att det ska bli lättare att kamma ut för frisörerna? Nej. Det är inte mitt fel att jag måste åka tåg till skolan och anpassa mig efter tiderna? Det är inte mitt fel att sista tåget hem går fem över tio. Varför kan inte alla bara sluta gnälla och tänka lite? Det gör mig så arg. Jag känner mig alltid ivägen, alltid. Man kan ju offra sig lite om det blir problem och inte se så tätt.

Kommentarer
Postat av: Marina

snuffe, du är aldrig i vägen!

2008-12-16 @ 10:53:16
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0