Change

Imorgon är det julafton. Igen. Det var ju nyss julafton. Var på stan typ tio minuter idag. Haha! Det var sjukt mycket folk så det kanske var bra att jag inte stannade så länge annars hade jag ju fått panik. Idag bytte jag och Rebecca julklappar, fast vi ska inte öppna dem fören imorgon. Är väldigt nyfiken, fast jag är nyfiken på alla mina klappar. Elin har skrivit rimm på sina klappar också, tjuvläste lite idag men jag förstod verkligen ingenting. Så spännande så. Snart är det nyårsafton också. Nytt år nya möjligheter. Låter soft.

Saknar dig Paulina. Vi är så lika. Tur att jag har dig! God jul.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh vad söt du är, jag saknar dig också, men vi får ses någon dag nu efter jul!

2008-12-24 @ 02:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0