Hahaha, tråkigt

Har inte uppdaterat på ganska länge. Nu har jag i alla fall jullov vilket är så himla skönt. På julavslutningen var jag och tjejerna i klassen ute och åt och det var riktigt mysigt och gott! Sen åkte jag hem och sov hos Rebecca. Dagen efter följde jag med till min gamla skola och tittade på deras julavslutning, mysigt. På kvällen var jag på julbord på mammas jobb, det var rikigt mysigt och gott. Igår var jag och Rebecca i stan, vi tittade på Idolerna som var där. Sen gick vi till Angelica och Rebecca gjorde ljusa slingor i håret. Sen åkte vi hem. Vid sextiden kom family Forsbergs till oss, de var bjudna på middag här. Mysigt. Sen efter middagen gick jag och Rebcecca hem till henne och efter ett tag kom Elin och hämtade oss och körde oss till Mange, där var det födelsedgasfest. Det var skit kul. Vi var inte där så länge utan vi gick till Statoil istället. Efter det gick vi till Appel som hade fest. Vi stannade typ tio minuter. Sen gick vi hem i regnet.

Nu sitter jag och slår in julklappar. Mysigt. Jag lyssnar även på Markoolio. Hur bra är inte han? Jag kan inte förstå att det är julafton om tre dagar. Det är verkligen sjukt. Idag är det underbart väder, sol och kallt. Jag, Rebecca och Julia skulle egentligen äta på Goggos idag men jagska till farmor och farfar. Fan vad tråkigt. Men men... Efter farmor och farfar ska jag och Rebecca titta på Heartbreak Hotel, det är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0