I now you can feel me.



Idag är jag hemma från skolan igen. Jag mår mycket bättre idag men har fortfarande ont i halsen och hostar, och har feber.. Man får alltid mer feber på kvällarna, igår hade jag 37,7 på morgonen och på kvällen hade jag 38,8. Hoppas verkligen att febern inte blir lika hög ikväll. Jag ska inte till skolan imorgon heller och inte på onsdag. Jag skulle verkligen behöva gå till skolan på onsdag eftersom jag ska ha nationella då, i eneglska muntliga. Det ska bli kul! SKIT kul! Nej men det går säkert bra, jag har en bra grupp och därför vill jag inte missa denna chans. Mamma får väl ringa och snacka med Christel och säga att dom ska vänta på mig. Jag tycker det är dåligt med nationella att man inte får välja vilka man vill vara med själv, så man känner sig trygg och verkligen vågar ta för sig och prata, men det ska ju vara lite svårt också, men som sagt är jag nöjd med min grupp.

Jag borde plugga SO och musik. Jag har musikprov på fredag om jag går till skolan då, sen måste jag lämmna in min SO bok för vi ska ha svarat på några jävla frågor tills imorgon, och sen skulle vi skriva nåt jävla tal också. Åh, orka!

Nu ska jag duscha, det var sjukt länge sen! Sen ska jag måla naglarna. HE.

Jag älskar OC, Mischa är ju sjukt snygg i trean när hon har lite längre hår, hon passar bättre i långt hår än när hon har kort hår.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0