Keep bleeding.

Idag var jag i skolan trotts att jag inte mår så bra, men det var en mycket skön dag. Först hade vi nationella från tio över åtta till halv tolv och sen åt vi och efter lungen hade vi sysljöd. Nationella gick inte så bra tror jag, det var så konstigt på något sätt. Det går inte att förklara. Vi hade mycket raster idag eftersom jag inte satt och gjorde provet ända till halv tolv. Vi tittade på film eftersom lilla söta André hade med sig sin dator. Varje film vi tittade på tittade vi på typ fem min och sen sa han "Orka lol". Han är söt.

Imorgon ska jag vara hemma från skolan. Nu har jag riktigt ont i halsen också. Det är så sjukt jobbigt att han ont i halsen. Det ska bli skönt att vara hemma.

Jag har tittat på OC hela dagen. Jag får aldrig nog. Det är grymt bra!

Ska fortsätta titta på OC nu. Fan, jag är snart klar med säsong två, vad ska jag nu titta på imorgon? Jag vill ha säsong tre, men jag orkar inte gå till Rebecca som bor två minuter bort och låna den, det tar fan inte ens två minuter. Haha, är man sjuk så är man.

Ska titta på någon film nu.

Puss på er.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0