No more you, no more me.

Skolan. Det var faktiskt helt okej. Fast jag hade ju mycket hellre velat legat och sola på en hård solstol på Lanzarote, men det var ju inget alternativ. Idag hade jag matteprov men det var bara A delen så det gick väldigt bra. Ska göra B delen i veckan och den var jättesvår när jag tittade på den. Men men, jag har mycket att göra den här veckan, imorgon har vi nationella i svenska. Det ska bli intressant.

Jag har tittat på OC hela dagen. Jag kan inte sluta älska OC även om jag vet exakt vad som kommer hända hela tiden, men det är det som är lite kul så ser man om det verkligen är så som man kommer ihåg. Marissa och Summer är så snygga, men Lindsay förstör ju allt nu i säsong 2.
image608

Nu ska jag sova.

Puss och godnatt.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, ja typiskt lindsay. hon bara förstör. kan inte hon bara försvinna! det ska vara ry och coop;) haha.
imorgon ska vi leka babe!

2008-02-04 @ 22:00:37
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: felicia

varför kunde det inte fortsätta!? åhh.

2008-02-05 @ 16:44:55
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Linis

OC är bäst, så är det bara! och man kan bara inte få för mycket av det=)
Hoppas du har haft det bra utomlands:)
lägg gärna upp fler bilder om du har och även på det du shoppat ;)

2008-02-05 @ 17:28:38
URL: http://linanoleryd.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth.

Jag ska försöka ladda upp lite mer bilder från resan. Haha, jag hade inte köpt något som är intressant, lite
klänningar, shorts,tröjor, smycken och en klocka. Det är inget som vill se det! :D

2008-02-05 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0