Så trött på allt skitsncka.

Skolan idag var jätte tråkig. Kan ju inte säga att Niclas gjorde min dag toppen, snarare tvärt om. HAHA, där fick du. Nej men allt var helt okej. Jag är bara så trött på alla som tror att de är så jävla smarta och ser ner på de som inte ligger på samma nivå som de själva. Jag hatar att man är dum mot människor som är annourlunda och sen säger att det är deras eget fel att de blir mobbade. Helt sjukt, jag blir så arg. Och jag hatar sånna diskutioner. Alla tänker ju som fittor.

Idag har jag varit med Rebecca, vi har tittat på One Three Hill eftersom Rebecca fick de två första säsongerna idag. Det är SJUKT SJUKT SJUKT jävla bra. I just love it. På tal om engelska, imorgon har jag muntliga nationella i engelska, Wish me luck guys.

Idag ör det GG och IHPG! YEEEEY.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0