Vilket bett, vilken man.


Fan alltså, vilken vecka. Helt underbart. Allt har varit helt perfekt. Vädret har varit toppen men lite blåsigt då och då, men ingen större fara. Åh, maten var helt underbart god överallt och aa, allt var perfekt. Sncka om att jag inte ville åka hem. Men hem måste man ju någon gång. =/ Fyfan, jag vill verkligen tillbaka, och jag vill ännu mer tillbaka när man tittar ut och ser att det snöar som bara den. Och jag tror alla vet vad jag tycker om snö, fyfan säger jag bara, fyfan. Skolan imorgon också, nationella i svenska på tis och fre. Välkommen hem Julia.

Jag har shoppat en hel del eftersom Zara butiken låg granne med oss. Zara i spanien är verkligen den bästa affären som finns, jag hittar aldirg något på Zara i Sthlm, men där hittar man allt och lite till. I Love Spain. Åh, jag är så jävla deprimerad. Jag börjar nästan gråta. Fan vad jag vill tillbaka till Lanzarote.


Leona Lewis gjorde semestern.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem!

2008-02-03 @ 13:49:34
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Julia

Tack så mycket Emzo!

2008-02-03 @ 18:30:58
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0