You are an angel.

Idag hade vi nationella i svenska, det var jättelätt och jag hoppas att det gick bra men det kändes ju bra. Det har varit jätte tråkigt i skolan för övrigt. Efter skolan var jag med Julia och Rebecca. Vi hade mycket trevligt. Sen gick Julia hem och jag och Rebecca lagade middag till oss. Mummmms, mycket mums.

Idag var det Gossip Girl, eller det slutade typ nyss. Det är typ bäst, men inte lika bra som OC tycker jag. Men det blir säkert bättre när man kommer in i det mer. Och på onsadg börjar Grey´s Anatomy.

image609image610image611

Jag tycker inte att "I huvudet på Gynning" är så bra. Och därför ska jag titta på OC.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: felicia

tennorth är snygga!

2008-02-05 @ 21:26:33
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: JuliaT

thihi, du är med snygg baby. Älskar dig.

2008-02-05 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0