Gårdagen

image581
Jag, Emelie, Felicia, Felisia, Rebecca, Cornelia Marina (tar kortet) & Mathilda.

Jag jobbade igår och det var helt okej. Sjukt mycket folk. Efter jobbet så fixade mig och sen körde Adam mig och Rebecca till Marina. Vi hade mycket trevligt. Fölk var ledsna, arga, glada och jaaa. Fan alltså. Vilken kväll. När vi skulle gå till statoil så hände det en liten olycka och två tjejer satt i en bil och blev arga på oss så dom vände om, hon när dom vände om så gasade dom på och Rebecca som precis gick över vägen höll nästan på att bli överkörd. Jag blev helt jävla galen och fick damp. Det visade sig att hon som körde var 83:a och hon kaxade mot 92:or och 93:or. Hon sa att hon skulle döda Marina, men eftersom jag är så bra på att sncka så dödade hon inte Marina. Det var helt sjukt. Jävla fitttattare, den fulaste bruden jag sätt. Jävla äckel.

Det var gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0