I hate Södertälje.

Idag var jag och Rebecca i Södertälje. Vi har haft kul faktiskt. Det var kul på Donken, vi hatar Donken, Donken suger, Donken är äckligt, allt är bara usch på Donken. BLÄÄÄÄÄ. Nej men Södertälje, seriöst? Jag hatar Södertälje, tyvärr kan jag inte skriva varför, men Rebecca vet för hon gick och skrek det idag, sen hatar jag Södertälje för att det finns typ tre affärer man kan gå i? Allt har man sätt 30000 gånger, dålig rea!!!!! UsCh!

Men fan. Igår skulle jag måla min spegel innan jag gick till Rebecca. Jag hade verkligen ingen lust att göra det och kännde att jag inte hade tid, men eftersom pappa tjatade så var jag tvungen. Mamma och pappa sa flera gånger att jag INTE skulle måla i min nya fina tunika från Indiska! Så fort jag går ut och öppnar färgburken far hela locket rakt på min fina tunika. Jag kan ju inget annat än skratta? Mamma blev skitsur. Så därför skulle jag till Södertälje och köpa en ny. Och nu var den till och med på rea, två för en. Jag köpte en ny likadan tunika och sen köpte jag en poncho, jag vet inte alls hur det stavas men ni kanske fattar? Hittade även en ljuslykta till mitt rum och några fina armband från H&M. Undra vad jag ska ha på mig imorgon, det visar sig?

Åh, jag hatar att skriva inlägg med bara massa text. Men jag har inga bilder på den här datorn. Och om jag skulle vilka lägga in en bild på den andra datorn så poppar det upp typ 40 sidor och jag får damp, så jag orkar inte ens försöka. Men... om 18 dagar åket jag till Spanien, det ser jag fram emot. Skönt att komma iväg från skolan när jag precis har kommit tillbaka. Det ska bli rikigt nice. 177 dagar till Turkiet också.

Nöj er med lite gamla bilder, lite och lite. Fyra stycken! HEHE.
image494image487
image486image485

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Fröken D

å va härligt med sommarbilder!!

2008-01-07 @ 19:54:28
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth

haha, ja! Vem vill inte ha sommar?

2008-01-07 @ 20:36:20
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Felicia

haha du är för söt julia!

2008-01-07 @ 20:40:55
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0