I Love The OC.

Mamma och pappa var på Ikea igår när jag jobbade. Så igår när jag kom hem från jobbet så stod min nya säg där! Åh, jag sov i den inatt och den är så stor och skön. I´m very happy.

Idag har mamma, jag, Michel och Elin varit i Stockholm. Man ska verkligen åka till Stockholm en söndag. Det är perfekt mycket folk + att allt är öppet. Sjukt bra. Jag har aldri kommit på förut att man kan gå i Stockholm på söndagar, men det ska det bli ändring på. Jag och mamma kom på att man kunde sätta typ på en gammal afisch så att det blev en fin tavla så jag köpte lite typ och ett par jeans. Det blev bra med tavlan.
image582
Imorgon är det skola igen. Fan, fan, fan. :( Jag är inte taggad.

Nu måste jag fortsätta titta på OC.

/ Julia


Kommentarer
Postat av: F

jätte fin tavla!

2008-01-13 @ 20:12:12
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

Tack Flippan.

2008-01-13 @ 21:31:14
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0