Jag älskar dig......Vinäger Höna Lägenhetsdörr Raketbus

Fan, vilken helg. Den har varit mycket rolig. Tack Fanny för i lördags, det var hur kul som helst. (Fanny har fyllt år och hade tjejmiddag). Det måste vi verkligen göra om. Igår var hela familjen på pantagen och köpte blommor och sen var på på elgiganten och köpte en Ipod högtalare + att vi åt på Donken. Den här gågen var Donken gott för det var fint där inne och maten var varm. El Maco chicken är ruggig. MUMMA! När vi kom hem lånade jag massa filmer av Rebecca som jag och Elin tittade på hela dagen.

Idag var det skola igen. Det känns bra. Snart drar jag till spanien, på fredag närmare bestämt, fy helvete vad skönt det ska bli. Så härligt att åka bort när det är så dåligt väder här hemma. Åh!!!

Idag på gympan hade vi styrka. Fan vad ont i armarna jag har, Niclas och jag körde ju as hårt med 18 kg:s vikter och nu är jag helt död, jag kan inte ens ta upp armarna, träningsvärk imorgon AB.

Idag fyller farmor 65! Mycket födelsedagar. Grattis söta farmor!

Nu måste jag renskriva en NO sak, fan vad jobbigt.

På återseende.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0