Jag vill åka till USA.

Skolan idag var så jävla boring. Tur att jag hade min Ipod, den räddade verkligen min dag. Nu har jag blivit en sådär jobbig brud som bara sitter och lyssnar på musik och är helt osocial, men vem bryr sig? Jag är ju i skolan. Det är så helvetes tråkigt. Fan fan fan, faaaaan vad skönt det ska bli att komma iväg. 16 dagar.

Efter skolan satt jag med datan i mitt knä, jag blev plötsligt väldigt trött och ställde ifrån mig datorn och somnade 20 min. Sen kom mamma och väckte mig och sa att vi skulle åka och handla. Jag ringde Rebecca eftersom jag skulle vara med henne och undrade om hon ville följa med. Och det ville hon. Vi hade mycket trevligt på coop. Haha, brevid coop finns en Kapphal affär och där gick vi in. Jag har aldirg köpt något klädesplagg från Kapphal förut men nu hittade jag faktiskt ett par jättefina skor. Dom kostade 50 spänn så varför inte? As niceiga.

Snälla, ta mig till detta underbara land USA. Jag gör vad som helst. Jag älskar allt med USA, fast det vet jag ju inte rikigt om jag gör eftersom jag aldirg har fått chansen att åka dit. Idag när vi var påväg till coop pratade jag mamma och Rebecca jätte mycket om au pair. Mamma har varit en au pair i unga dagar och tycker att det var helt underbart. En tjej som heter Jenny är au pair lite utanför New York. Det är exakt vad jag vill, det ska vara nära till New York, eftersom det verkar vara den mest underbaraste staden. Jag ska i alla fall åka som au pair i ett år när jag är 20. Först ska jag gå ut gymnasiet sen ska jag jobba ett år och sen drar jag, och vem vet om jag kommer hem från USA? Det tror jag inte att jag gör, det har alltid varit min dröm, och varför inte uppfylla den? Åh.....

Om någon känner någon som är au pair i USA, säg till!!!!!!!!!

Nej nu ska jag sluta drömma, sova kanske?

/ Julia

Kommentarer
Postat av: elin

Hej ramlade in pa din blogg och jag ar aupair =) bor
I white plains ca 30 min fran manhattan!! Ett tips: AKkkkkk! Det ar sa vart det :) kram Elin

2008-01-10 @ 01:33:41
URL: http://elinee87.blogg.se
Postat av: jenny

haha vad kul att Elin har skrivit till dig, vi har kannt varandra sen vi foddes, hennes mamma och min mamma ar basta kompisar. och nu ar vi bada au pairer i usa. samtidigt och 2.5h fran varnadra. men ok, jag ska skriva ett inlagg om hur det gick till, var jag bor ,vad jag gor och allt som jag kan komma pa . du lankade mig..:) hihi

2008-01-10 @ 06:24:06
URL: http://klippt.blogg.se
Postat av: Linis

vill också åka till USA, det är min och min pojkväns drömresemål, USA & Thailand :D
hoppas du en dag kommer iväg :)
Gonatt!

2008-01-10 @ 22:48:06
URL: http://linanoleryd.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth

Linn: Ja, jag förstår det. Det verkar vara så underbart. Ja, jag ska bara iväg. Lycka till med eran resa!

2008-01-11 @ 11:29:51
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0