Jag vill ta körkort.

Fan, jag somnade halv tio igår. Vilket var helt otroligt. Men eftersom min kära syster har något cp fel med sitt golv så det låter som fan in till mitt rum så vaknade jag såklart. Sen drog hon ut och in massa kontakter i väggen, fan vad arg jag var. Så jag har inte sovit på hela jävla natten bara för att jag har varit så jävla pigg. I morse när mamma kom in låg jag helt klarvaken "Näää, säg inte att klockan är halv sju?". Det var den.

Skolan var as kul, men såklart inte lektionerna. Fan vad tråkiga dom var. I hate tisdagar.

På torsdag nästa vecka fyller min kära syster 18 år. Höm.. Har inte den blekaste om vad man ska köpa? Vad vill man ha när man fyller 18 egentligen? Förresten kan jag inte fatta att Elin den LILLA skiten ska fylla 18, hon passar inte som 18 och det passar inte på henne att gå ut på krogen. Men men.. hon är söt.
101351-121
Nu tittar jag på AFV, det är så jävla kul.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: sis

så brun jag var! och jag undrar vart fan det där halsbandet har tagit vägen FUCK

2008-01-09 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0