Rebecca Forsberg

Rebecca Forsberg: I början av sommaren 2003 lärde jag känna Rebecca. Jag minns när jag var i Spanien och sms:ade med Lisa och då sa Lisa att hon var med Cornelia och Rebecca, och jag svarade "VA, är du med Rebecca? Åhnej, hon är så jävla jobbig". För Rebecca hade i alla år alltid sagt hej till mig varje gång vi sågs och jag visste inte ens vem hon var. Men ju mer vi var den sommaren destu mer insåg jag hur lika vi var. Och nu, finns det något vi inte tycket lika dant om? Nej jag tror inte det. Kan fan inte komma på en enda sak. Vi tycker inte om, bostongurka, senap, julskinka, rödbetor, kaviar och leverpastej. Det är typ det värsta vi skulle kunna äta. Fast jag tror Rebecca gillar leverpastej lite men det gör inte jag. Fast, joo. Nu kom jag på en sak hon gillade och inte jag, jag hatar kött och Rebecca älskar kött. hahaha! Men åh, undra hur mycket vi har gjort tillsammans egentligen och hur mycket vi vet om varandra. Jag vet allt om dig, och du vet allt om mig. Och det är så det ska vara, riktig vänskap. Vi har så många fina minnen, grönalund många gånger, fester, att bara vara med varandra och det bästa av dom alla turkiet 07. Det finns inga ord hur underbart det var. Ingen kommer någonsin att förstå, att åka utomlands med dig var mer än vi kunde drömma om. Och det bästa är att vi ska åka till Turkiet i sommar också. Om 179 dagar idag. Det är helt ofattbart, jag längtar så fruktansvärt mycket. Men visst, vi båda har våra brister. Jag blir väldigt lätt sur på dig för att jag vill att du ska vara helt perfekt, men ibland gör du så jävla elaka saker. Och då kan jag tänka "Nej, den här gången ska jag verkligen inte förlåta henne". Men det blir att jag förlåter dig varje gång, vi dras liksom till varandra. Och det bästa med våran vänskap måste ju vara språket. Det är nog det roligaste som finns, och ingen kan det, bara vi, bara vi på hela jorden. Det är som att det är menat med att du och jag ska vara tillsammans. Aja, Rebecca Anna Christina Forsberg, jag ville bara att du skulle veta hur mycket du betyder för mig och att du är den bästa vännen man kan ha. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Och du är verkligen det bästa dom har hänt mig, jag kommer alltid, alltid att älska dig. Solumate. Julia ♥ Rebecca föralltid.
image576 image575image577

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅHH ÄLSKLING VÄRLDENS BÄSTA JULIA! DET GÅR INTE ATT FÖRKLARA HUR JÄVLA MYCKET JAG ÄLSKAR DIG. DU ÄR DET BÄSTA JAG HAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MY SOULMATE!

2008-01-05 @ 13:02:32
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: emz

Åh va söt du är..

2008-01-06 @ 01:06:16
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth

thihi, tack Emma. Du med.

2008-01-06 @ 01:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0