We had our time, it was fun. But not anymore.

Höm höm höm. Igår hann jag inte blogga. Hände inget speciellt, bara en vanlig måndag. Jag sov hos Rebecca igår till idag för att hon var hemma själv på morgonen och hon ville inte vara alone. Haha, vi hade mycket trevligt. Min dröm som jag drömmde under min skönhetssömn var helt sjuk. Jag börjar tro att jag är dum i huvet, inte för att Rebeccas var så mycket bättre. Men juste, min mors drömmar slår alla pris. Där snackar vi wicked.

Idag var skolan seg seg och åter seg. Fan alltså, I hate school. Jag fick min ledighetsansökan av Christel idag också. Sen måste jag gå runt med ett pappar så alla lärare får fylla i min läxa under en vecka, har inte bestämt mig om jag verkligen ska gå runt med det där dumma pappret. Orka plugga när man är ledig. NO!

Mor och jag har varit i stan today after school. Jag köpte 18-årspresse till syrran som fyller år om endast två nätter och en dag. Hahah, jag ser framemot att hon blir lite mer vuxen. Sen köpte jag örhänegn och en jättefin termos grej som är liten ni vet, en såndär man kan gå runt med? Den är praktisk och fin.

Nu har jag prelle kommit ut från thhhha shower och ska föna mitt hår lite. Sedan ska jag titta på Carolina Gynnings nya program. "I huvudet på Gynning". Det ser jag verkligen framemot. ye ye ye.

Har inte så mycket mer att tillägga förutom att jag har SO prov på torsdag.

Have a nice night.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

först trodde jag det var du på bilde hoho :D

2008-01-16 @ 17:03:13
Postat av: Julia

Haha, Lisa. Så snygg är jag ej ;)

2008-01-16 @ 17:32:30
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Lisa

såklart du är :D

2008-01-16 @ 18:57:55
Postat av: Anonym

smaart att skriva din syrras presenter om hon läser din blogg :P

2008-01-16 @ 20:03:19
Postat av: elin

Vadå mer vuxen!? Jag är redan mest vuxen ;D

2008-01-17 @ 10:46:24
Postat av: Martina

tröga anonyma jävel, hon skrev ju "sen köpte jag..." inte elins present!

2008-01-17 @ 14:30:51
Postat av: julia

Ja eller hur, va? Jag skrev ju att JAG köpte.

2008-01-17 @ 14:57:58
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0