Gårdagens

Igår var jag, Rebecca, Felisia, Felicia och Marina på stan. Felicia drog hem, har ingen aning om varför men. Vi andra gick och fikade. Sen gick vi på stan lite och testade massa skor. Jag är helt förälskad i ett par silvriga gladiatorsandaler som är silvriga. Dom vill jag ha!! Dom ska jag ha!! På kvällen var vi först hos Ersson sen drog vi vidare till Oskar som hade fest. Det var skitkul. Poolparty, jag badade, eller jag och MARINA badade! HAHA. Sen efter det drog vi hem till Marina på EF, det gick inte så bra. Det var den dagen och kvällen. Det var mycket mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha :D

2008-07-19 @ 16:03:36
URL: http://marinalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0