Molly har också semester






Idag var vi och lämnade Molly hos farmor och farfar på landet. Hon ska vara där i två veckor medans vi är i Turkiet. Jag saknar henne redan, det är såååå tomt! Fatta!!! Imorgon åker vi till Turkiet. Det lär kommer ju bli så jävla kul. Jag, mamma, pappa, Elin, Rebecca, Anette och Thommy. I övermorgon kommer även, Ove, Agneta och Anders ner en vecka. Jag och Rebecca kommer ha sjukt kul tillsammans i två veckor. Såå underbart. Jag KANSKE hinner blogga imorgon eftersom palnet inte går fören 17:10. Men vi ska åka hlav ett hemifrån för vi ska äta innan också. Men men. Om jag inte skriver imorgon får ni hadet så bra här hemma!

PUSSS PUSSS

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0