Turkiet var bäst

Helllo again. Tyvärr är vi REDAN hemma från Turkiet. Asså åh. Vilka veckor! Vi har haft det så jäkla bra, alla människor, stämmningen, musiken, dansandet!! Åh, jag vill tillbaka, NU! Det är så tråkigt att vara hemma så det finns ju inte. Jag vill bara tillbaka till "våra" turkar, Rebeccas och mina. Asså vi har haft det så bra så ingen kan fatta! Jag är deprimead, jätte deprimerad. Jag vill tillbaka till Turkiet, jag älskar Turkiet jag hatar Sverige.

Rebecca, Diego & jag.

Dans. Hahaha!

Elin, jag och Rebecca.

Rebecca & jag.

Haha, jag & Rebecca.

Jag & Nebi. <3

Lite bilder bara. Jag har inte lagt in mina bilder än. Rebecca skickade bara några. Jag lovar att ni kommer få se mer, ni kommer typ be mig att sluta lägga in bilder! Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

DET BÄSTASTE OCH UNDERBARASTE JAG VARIT MED OM!!!!!!!

2008-07-18 @ 18:18:21
URL: http://rebeccaf.blogg.se/
Postat av: Vispen

Synd att jag inte kan se bilderna bara. Men vad roligt att du har haft så roligt!

2008-07-18 @ 19:10:33
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0