13 dagar till Turkiet.

Jaja, idag har jag varit duktig. Städat hela övervåningen faktiskt. Nu har jag precis duschat och målat naglarna. Ska snart gå till Rebecca sen ska jag ut och prata lite med Felisia. Jag tycker att det är tråkigt när alla är så jävla tråkiga varje dag och varje kväll. Varför ska man alltid dra hem när klockan är typ halv elva? Varför ska man sova bort hela dagen till ett? Saker jag aldirg kommer att förstå. Hitta på något ffs.

Hejdå, nu ska jag ut med Molly. Sen till Rebecca.

Om 13 dagar åker vi till Turkiet!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snart åker vi, snart är vi där! Fan vad jag längtar!!<3

2008-06-19 @ 20:01:22
URL: http://rebeccaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0