Just dance

Hmm. Igår var jag med Cornelia och Rebecca! Corddan berättade om sin resa i USA! Hon verkade ha haft det bra i alla fall. Vi satt ute och solade lite, lyssnade på sommarlåtar och tog det lungt. Sen gick vi hem till mig. Jag åt. Sen gick Cornelia hem och då hjälpa Rebecca mig att packa till Turkiet! Nu vill man bara åka ännnuuu mer.. Snart snart snart SNART!!!!!! Idag vaknade jag tidigt. Duschade, käkade fulle. Sen gick jag till Rebecca. Vi åkte med hennes mamma och pappa till stan. Thommy skulle klippa sig och Anette skulle fixa sina naglar. Medans dom gjorde vad dom skulle gick jag och Rebecca på stan, jag köpte ett diadem och en grön bikiniöverdel. Rebecca köpte två bikiniöverdelar och ett par trosor till. Eftersom Thommy inte har så långt hår så gick det fort att klippa sig. Medans vi väntade på att Anette skulle bli klar åkte vi ut till Rebeccas mormor och morfar på fika. Dom bor långt ute på landet. Mysigt!


Hos hennes mormor & morfar.

Rebecca är sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0