Midsommarafton!

Hmm. Redan midsommar, jag har hört att efter midsommar börjar det bli mörkare på kvällarna igen? Eller asså, det är nu det väder liksom? Stämmer det..? Tråkigt. Jag vill ha en rikigt sommar, en varm lång underbar sommar. Varför kan det aldrig bli så? Jag hatar Sverige ibland. Ta mig till Turkiet. Där är det varmt.
Mamma och pappa ska borta till några i södertälje, Elin är på landet med farmor och farfar, jag då Jag tänker inte sitta helt ensam i södertälje hela kvällen. Jag stannar hemma och firar med vännerna, men alla är ju TYP med sina familjer vilket man ska vara på midsommar tycker jag, men inte i år. Hmm, konstigt. Mamma har verkligen dåligt samvete över dethär det tycker jag är kul, man måste ju utnyttja situationen lite. Hur stavas det???



Idag är det är ju dock helt okej väder, men bara okej.
För övrigt hostar jag och är förkyld, det är ju as KUL!

Nu ska jag duscha lite, men bara kroppen. Mamma har precis lockat mitt hår!

Pusss, ha en trevligt midsommar allihopa!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0