Stars are blue.

Sprotlovet är över. Jag har inte dirket gjort något intressant. Jag har inte riktigt vetat vad jag ville skriva här i bloggen så jag bestämmde mig för att inte skriva något alls. Det har varit ett mycket skönt och bra lov och jag vill verkligen inte gå till skolan imorgon. But.. that´s life. Det känns ändå helt okej. Hoppas att det är fint väder imorgon, det behöver man om man ska orka gå upp. Om solen skiner är det mycket lättare att gå upp och orka saker och ting. I LOVE THE SUN.

By the way. Idag har jag varit i våran vackra huvudstad Stockholm. Fast, vilken stad är vacker när det kommer ner snö blandat regn från molnen? Men men, jag köpte en klänning som jag ska lämmna tillbaka och ett par skor från Nilson, STHLM DG.

Jag har inte så mycket mer att tillägga.

Seemed like you and me colud wait forever.
That´s not true, I need you more than you think.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0