Bullbak

image707
image708image709
image710
Igår var vi hemma hos Marina och hade jättemysigt. Micke (hennes pappa) är nog den skönaste som finns. Haaha. Vi satt ute och snckade, käkade hamburgare & rökte vattenpipa! Fan vad kallt det var, haha.

Idag har jag bakat bullar, Rebecca & Cornelia kom och tittade på och pratade med mig. Sen när bullarna var klara gick Cornelia hem så hon fick inte smaka! HAha. Dom var hur goda som helst!! Efter bullbaket åkte jag, Rebecca och mamma till Rusta! Jag älskar Rusta, det är kul där! Hahaha, man kan köpa bra och billiga småsaker.

Idag har Rebecca namnsdag. Grattis på Rebecca-dagen älskling!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Dina bullar Julle! Det är inte kul :(

2008-05-19 @ 18:30:58
URL: http://Lovestruck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0