I just lost somebody

Jag fattar liksom inte grejen med att det ska vara så kallt ute. Jag som har blivit lite brun i helgen, ska det bara försvinna helt plötsligt? Tråkigt tråkigt. Jag vill ha sommar på rikigt, nu är det ju fan kallt som höst. Hoppas värmen kommer tillbaka snart.

Alla som känner mig vet att jag älskar att måla naglarna. Jag tänkte visa mina favvo nagellack just nu. Det ljuslila fick jag av Rebecca när jag fyllde år och det har jag på mig just nu, hur fint som helst, sommrigt. OBI nagellacket är helt fantastiskt, det är inte rött och inte oranget något mellanting, hur fint som helst. Det sista rosa med massa glitter i köpte mamma och Elin idag på stan, verkligen fint. Sen la jag upp en bild på mitt nya linne från H&M som mamma köpte till mig idag för endast 98 kr. Jag bara älskar H&M. Fast det är ju tråkigt att alla alltid har samma kläder!

Idag gick vi bara i skolan till elva. Jag och Lisa åkte hem till mig och lämnade min moppe, sen gick vi till bussen typ tio i tolv. Några från våran klass och några från andra klassen skulle åka till Södertälje och titta på teater. Just a girl  hette den, och den var faktiskt bra. Det är himla coolt med teater, att man vågar alltså. Beundransvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0