Morsdag

image718
image719
image720
Eftersom det är morsdag idag bakade jag och Elin världens goadste jordgubbs & rabarberpaj till mamma. Vi har även lagat mat, jag älskar dig lilla mammis!

Igår var jag, Elin, mamma och farmor på spa. Fy tusan vad underbart, det var helt sjukt skönt. Synd att man inte kan gå en gång i veckan typ. Vi var där nästan hela dagen. På kvällen kom Rebecca hit och åt med mig och mamma, Elin åt med sina kompisar i Sthlm och pappa var och fiskade men sina polare, därför var jag och mamma själva. Efter maten åkte jag och Rebecca till Johanna. Fan vad kul det var där, rikgit kul! HAHHA. Rebecca, fan vad sköna vi är.

Imorgon är det skola igen....

Puss

/ Julia

Kommentarer
Postat av: - Paula

Fyfan va gott! Jag har fan aldrig ätit en sådan paj! :(

2008-05-25 @ 20:33:58
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Vad mysigt :) Det såg väldans gott ut måste jag säga! :)

2008-05-25 @ 20:35:45
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: elin

Japp, jag är bästa på att baka :D Din tjuv!

2008-05-26 @ 11:00:18
Postat av: Anonym

Det var en riktigt smaskig paj! Synd att det bara är morsdag 1gång/år.....

Tack än en gång,mamma

2008-05-26 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0