Oooooohh


image715
Gud, jag som trodde att det skulle vara lite fint väder idag. Men icke sa Nicke, det har regnat och haglat. Fan vad det haglade, jag trodde jag skulle dö när jag gick ut, det gjorde ju fan asont!! Stora issaker kom ner från himlen, Gud var arg. Sen åkte vi hem i ÖSREGNET och helt plötsligt vart det sol och fint väder, inte varmt kanske men sol i alla fall. Konstigt men ganska underbart må jag säga, men jag vill ha tillbaka den rikigt värmen igen! Det var skönt + att det var bra att man blev brun. Det är fräscht!
image716
Haha, jag i öshaglet.
Kan man verkligen säga öshaglet? Det lät cp.

Nu måste jag bli klar med SO:n! Kom igen Julia, du orkar!!!!! Sen GG och DH!

PUSS

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0