Jag är inget fan av vintern

Den här veckan är lungn i skolan, vilket hör till ovanligheten och för övrigt är mycket skönt. Vad händer annars då? Inte ett skit, vad gör jag egentligen? Jag måste ta vara på min tid att leva. Man lever bara en gång. Varför sösa all dyrbar tid framför datorn när man kan umgås med vänner? Jo, för att man inte orkar. Man orkar ingenting. Sommar skulle vara behövligt, jag är verkligen inget fan av vintern, speciellt inte nu när jag åker tåg till skolan och har bråttom på morgonen. Jag hatar att inte kunna passa tider. Det är jobbigt. Jaja. Jag gillar verkligen min klass nu, åh!

Nu ska jag kika lite på Ugly Betty. Det är bra faktiskt. Lite då och då. Även fast man inte ser alla avsnitta förstår man allting, det är bra tycker jag. Sen är det Desperate Housewives! Det är verkligen så sjukt bra. Undra vad som händer i dagens avsnitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0