Min buzz

Det var ganska länge sedan jag skrev någonting. Hm. Vi har sjukt mycket att göra i skolan, jag trodde inte alls att våran linje skulle vara såhär men tydligen. På ett sätt är det ju kul, men vadå, man orkar inte hela tiden! Nu har jag precis skrivt tre sidor engelska, hur duktig känner inte jag mig nu?! Jag är stolt över mig själv. Imorgon ska det vara inne, och imorgon har vi även engelska redovisningar. Jag kom och tänka på en sak. Tänk om inte jag skulle ha Paulina i min klass, då skulle jag dö. Hon gör mina dagar!! Inte för att jag inte har andra kompisar, men ingen är så Paulina!

Skulle inte tveka en sekund på honom.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem är han???

2008-11-19 @ 12:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0