No air

Igår hann jag inte skriva av mig, jobbade nämligen. Jag älskar Gustav, han är det finaste ungen som finns. Min lilla lille bror. Idag har jag varit hemma, jag orkade helt enkelt inte gå till skolan. Jag har bara två lektioner på fredagar så det var ändå inte nödvändigt. Istället hjälptes jag och Elin åt att städa hela huset, fint. Sen åkte jag och Elin till hennes skola. Jennie i Elins klass skulle ha ett prov att färga någons hår ljusare. Så då fick hon färga min utväxt, det gick mycket bra och blev mycket fint. Skönt att slippa den fula utväxten. Ikväll ska jag hem till Malin och bada i hennes jacuzzi med henne och hennes klasskompisar. Det ska bli mysigt.

Ha en trevlig fredag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0