Det där lilla extra

Jag är så trött så trött, så ingen kan förstå. Jag skulle kunna lägga mig ner och bara gråta tills jag somnar! Idag hade vi matteprov på hela kapitel ett. Det gick inte nå bra, hoppas på ett G i alla fall. Katarina blev så arg på oss idag, shit fyfan vad arg hon blev.

Som jag sa till Paulina idag. Jag älskar killar som ingen lägger märke till. De killarna som har det där lilla extra som ingen tänker på, dom där fina stora bruna ögonen, dom fina skrattgroparna, de där stora händerna med dom perfekt klippta naglarna, de där fina tänderna, det fina lockiga håret och slutligen de där fina pussvilliga läpparna. Jag tänker alltid på sånt, alltid. Jag ser det lilla extra även om jag inte alltid bryr mig om det. Idag såg jag en sån kille, en sån kille som ingen lägger märke till, som inte är speciell men som är speciell för mig. Jag älskar sånt. Jag älskar känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0