Lady Gaga

Idag är vi lediga för att våran skola är så bra. HÖSTLOV. Fyfan vad skönt. Jag måste plugga lite under lovet också med vad gör det? Fyfan vad skönt! Igår hade vi naturkunskapsprov, det gick helt okej. (TROR JAG.) Jag har varit ute och gått med Molly idag i skogen, det är det bästa Molly vet, hon blir som en helt ny hund! Hon råkade även plurra så henens tassar blev helt svarta! Åhh, lille grisen.
 
För överigt har jag städat också, och nu har jag precis duschat, det ut som en slickad katt. Mitt hår är så tungt när det är blötttt! Igår såg jag även High School Musical 3. Den var ruggig. Zac Efron är ju så otroligt snygg tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Marina

du va på bio med osssss

2008-10-25 @ 15:29:22
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0