To the left

Igår var verkligen en mysig dag. Först var jag och Rebecca på stan sen åkte vi till Marina och där var även Carnelia och Felisia, vi tittade på hockey! SSK VANN, har ni hört!!! Aja, sen vid åtta tiden stjusade jag Rebecca till Angelica för hon skulle färga håret, medans hon var där åkte jag tillbaka till Marina. Sen åkte till Angelica igen, och Rebecca var inte rikigt nöjd med sin färg så hon fick göra slingor en gång till! Men sen vart det jättefint! Thihih, din lilla veliga unge!

Imorse var jag och Molly ute och gick i skogen, mysigt! Nu har jag precis duschat och ska ta halv ett bussen till stan och äta lunch och gå på stan med farmor!

Pusssss!

Kommentarer
Postat av: Marina

fanny va också där:D!!

2008-10-29 @ 12:51:06
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0